Bu-huhu!

Eram in satul bunicii. Era noape si eu eram in curte. Noapte neagra, fara stele fara luna, de-a-dreptul sinistra. Am urcat scarile si am intrat in casa. Nu stiu de ce nu am intrat direct in camera, am ezitat putin. Ma uit in directia camerei si vad reflexia unei siluete inalte si bine facute in sticla, care se indrepta catre mine… Frica a pus stapanire pe mine, nu mai puteam misca nici un muschi din corp, nici sa strig nu mai puteam, eram paralizat…

No, daca visezi asa ceva noaptea, cum sa ai o dimineata buna?

3 Responses to Bu-huhu!

  1. Alle spune:

    8-}
    incredibil de multe cosmaruri de genul asta am avut pana acum. foarte multe. te sperie;

  2. Unguru' spune:

    Eu nu mai am cosmaruri de cand dorm maxim 5 ore pe noapte… N-am timp pentru ele :))

  3. Edy spune:

    :)) e bine ca a fost doar un cosmar

Lasă un răspuns

